Friday, March 26, 2010

分享-

李圣杰-抱歉
忘了我们是在什么时候
选择放开彼此的手
忘了我们为了什么理由
才会让你一个人走
(才确定不能再挽留)
为什么总在失去后才懂得
才发现你对我最重要
为什么到后来我才有听说
你最爱的人还是我
多想妥协 多想眷恋
我想你在身边
能不能够让我们从来一遍
是否对我还有相同感觉
我不想要再对自己抱怨
也不想再狼狈
能不能够让我们回到从前
当那一天当我们还强烈
你说过要陪我走到永远
还是你在敷衍
(但你却说 抱歉)


only love-trademark
2.a.m.and the rain is falling
here we are at the crossroads once again
you're telling me you're so confused
you can't make up you mind
is this meant to be
you're asking me
but only love can say try again or walk away
but i billieve for you and me
thesun sill shine one day
so i'll just play my part
and pray you'll hanve a change of heart
but i can't make you see it through s
that's something only love can do
in you arms as the dawn is breaking
face to face and a thousand miles apart
i've tried my best to make you see
there's hope beyond the pain
if we give enough - if we learn to trust
but only love can say - try again or walk away
but i bilieve for you and me the sun will shine one day
so i'll just play my part
and pray you'll have a change of heart
but i can't make you see it through
that's something only love can do
i know if icould find the words
to touch you dep inside
you'd give our drean just one more changce
don't let this be our last goodbye


这几天都在听这两首歌
歌词都很好
第一首是某人介绍的XD
看了歌词 我是有想到他啦
呵呵呵
我highlight的就是我超级赞同的

我说第二首的英文歌
第一次听就真的很touch了
touch到我现在伤风==

哈哈
没有啦
只是要分享罢了
还有那个那个那个
我不知道要说什么><

LEO CLUB的
团费5月前没有还完
就要罚钱了
今年的政策是
超过5月
团费double
这次我不会在纵容你们了!!!



哈哈

晚安啦^^

2 comments:

  1. 都是很好听的歌 尤其是ONLY LOVE

    ReplyDelete
  2. 为什么到后来我才有听说
    你最爱的人还是我

    我爱这句
    呼呼=]

    ReplyDelete